زخمی‌شدن چند صهیونیست درحملات موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به زخمی‌شدن چند صهیونیست در نتیجه حملات موشکی از سمت لبنان اذعان کردند.

به گزارش مشرق به نقل از النشره، صدای چندین انفجار در تقاطع «جولانی» در الجلیل سفلی به گوش رسیده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ۵ موشک از لبنان به سوی این منطقه اشغالی شلیک شده و در پی این حمله موشکی یک شهرک‌نشین صهیونیست زخمی شده است.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی از زخمی‌شدن چند صهیونیست در «گیفعات آونی» واقع در غرب «طبریا» در پی برخورد چند موشکِ شلیک‌شده از سمت لبنان به این منطقه اشغالی خبر دادند.

از سوی دیگر حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات جدید خود به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در دفاع از لبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۷:۳۵ روز سه‌شنبه یکم اکتبر ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن در شرق موضع دریایی راس الناقوره را موشک‌باران کردند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، در دفاع از لبنان و ملت آن و در واکنش به حملات وحشیانه اسرائیل به شهرها و روستاها و غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۷:۳۵ روز سه‌شنبه یکم اکتبر ۲۰۲۴ پایگاه ایلانیا را موشک‌باران کردند و ضرباتی دقیق را به آن وارد آوردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس